Στη γιορτή που διοργάνωσε ο Αθλητικός Σύλλογος Πικερμίου για τη λήξη της αθλητικής χρονιάς, παραβρέθηκε ο υπ. Δήμαρχος Ραφήνας-Πικερμίου Ανδρέας Βασιλόπουλος. Ο Ανδρέας συνοδευόταν από δύο υποψήφιες του συνδυασμού «Δύναμη Ανάπτυξης», την Ελισάβετ Φωτεινού και την Χαρά Μαραγκού.
Δήλωση Ανδρέα Βασιλόπουλου:
«Θέλω να δώσω τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλους, τους αθλητές και τις αθλήτριες που τιμήθηκαν. Οι διακρίσεις είναι αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς που γνωρίζω ότι καταβάλλουν όλοι στο σύλλογο και τους ευχαριστώ για αυτό.
Μαζί μου, είχα την χαρά και τη τιμή να έχω τις υποψήφιες δημοτικές συμβούλους της “Δύναμης Ανάπτυξης” Ελισάβετ Φωτεινού και Χαρά Μαραγκού».






