Ο Βουλευτής Επικρατείας και Υπεύθυνος του Τομέα Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Βασίλης Οικονόμου έκανε την ακόλουθη δήλωση:
Είναι ευχής έργον ότι μετά από παρέμβασή μας στο Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων, ο Υπουργός εκδήλωσε το ενδιαφέρον να εξετάσει το ζήτημα χορήγησης πιστοποίησης ξένης γλώσσας στους φοιτητές των Πανεπιστημίων μετά την επιτυχή φοίτηση 4 εξαμήνων.
Είναι φανερό ότι η επάρκεια της ξένης γλώσσας θα αποτελέσει ένα σημαντικό εφόδιο των νέων επιστημόνων για την επαγγελματική τους και την επιστημονική τους εξέλιξη. Περιμένουμε να εκδηλωθεί εμπράκτως το ενδιαφέρον της κυβέρνησης και να μην μείνει και σε αυτό το θέμα μόνο στα λόγια ή τις εξαγγελίες.





