ΑρχικήΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΤΣΟΠΑΝΗΣ ΔΙΧΩΣ ΠΡΟΒΑΤΑ Ο ΨΗΝΑΚΗΣ! ΕΞΩ ΑΠ’ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΚΙ Ο ΑΔΑΜ...

ΤΣΟΠΑΝΗΣ ΔΙΧΩΣ ΠΡΟΒΑΤΑ Ο ΨΗΝΑΚΗΣ! ΕΞΩ ΑΠ’ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΚΙ Ο ΑΔΑΜ ΜΕΓΑΓΙΑΝΝΗΣ

Άλλη μια εκκωφαντική άρση εμπιστοσύνης στο πρόσωπο του Δημάρχου Μαραθώνα Ηλία Ψηνάκη, η απόφαση του Προέδρου της Δημοτικής Κοινότητας Ν. Μάκρης Αδάμ Μεγαγιάννη, με παράλληλη συνυπογραφή του ψηφίσματος απόφασης του Δ.Σ. Μαραθώνα που ζητά την παραίτηση του και υπογράφεται από 30 συμβούλους.

Ωστόσο το αυτάκι Ψηνάκη ουδόλως ιδρώνει. Σα να λέμε δηλαδή στου κουφού την πόρτα…

Πιο κάτω η επιστολή του κου Μεγαγιάννη που γνωστοποιεί την απόφασή του:  

Φίλες και φίλοι,

42 μέρες μετά την καταστροφική πυρκαγιά που σημάδεψε για πάντα την πόλη μας και δυστυχώς ακόμα βλέπω τον δήμο Μαραθώνα να προσπαθεί να διαχειριστεί την αποκατάσταση των πυρόπληκτων. Παρακολουθώντας τις εξελίξεις και ακούγοντας τα παράπονα των δημοτών διαπιστώνω ότι για την αποκατάσταση των πληγέντων η δημοτική αρχή η οποία πλέον δεν διαθέτει την απαιτούμενη πλειοψηφία και απαρτία στηρίζεται μόνο στο φιλότιμο των υπαλλήλων και στην προσπάθεια των τριών αντιδημάρχων που έχουν απομείνει. Αντιλαμβάνομαι λοιπόν την ανάγκη αναδιάρθρωσης της διοίκησης του δήμου φοβούμενος την επιδείνωση του προβλήματος ενόψει του χειμώνα .Ο δήμαρχος άργησε να αντιληφθεί τον ρόλο του και όταν το κατάλαβε λειτούργησε ως συνήθως με δικής του αντίληψης διαδικασίες αγνοώντας την βούληση των δημοτών, αναθέτοντας καίριες διοικητικές θέσεις σε άτομα που δεν διαθέτουν ούτε την θεσμική αλλά ούτε και την επιστημονική νομιμοποίηση.

Πρέπει άμεσα ο δήμος να διοικηθεί υπεύθυνα και αποτελεσματικά γιατί ίσως η Άνοιξη να μας βρει σε χειρότερη μοίρα από ότι είμαστε σήμερα. Ως θεσμικός εκπρόσωπος του συμβουλίου της δημοτικής κοινότητας Νέας Μάκρης διαμαρτύρομαι και απαιτώ άμεση λύση στην λειτουργία και την υπεύθυνη διοίκηση.

Με αφορμή λοιπόν την σχεδόν ομόφωνη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου με 30 ψήφους η οποία ζητά την παραίτηση του δημάρχου και την δημιουργία μιας ομάδας διοίκησης έως τις εκλογές του Μαΐου, αίρω με την σειρά μου την εμπιστοσύνη μου προς το πρόσωπο του δημάρχου και παράλληλα συνυπογράφω το ψήφισμα του δημοτικού συμβουλίου που ζητά την παραίτηση του.

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων και ερμηνειών όπως παλαιότερα, δηλώνω ότι παραμένω στην θέση που μου ανατέθηκε από τους δημότες ως μέλος της δημοτικής αρχής και ενημερώνω ότι θα συνεχίσω να δίνω τις μάχες μου προς όφελος του συνόλου μέχρι την λήξη της θητείας μου. 

Με εκτίμηση,

Αδάμ Μεγαγιάννης

Πρόεδρος Δημοτικής Κοινότητας Νέας Μάκρης

 

 

 

 

 

 

Τελευταία Νέα

Σετικά άρθρα