Ήταν ένα κατάξερο πεύκο στην οδό Βεργίνας στο Πικέρμι, που κανείς δεν έμπαινε στο κόπο να απομακρύνει, καθώς η γραφειοκρατία που επικρατεί στα κατά τόπους δασαρχεία καλά κρατεί.
Χθες η ίδια η φύση φρόντισε να το απομακρύνει απ’ τη κοινή θέα, καθώς η θεομηνία που ξέσπασε τις απογευματινές ώρες το έριξε κατά γης, φράζοντας το δρόμο.
Κατόπιν τούτου σήμερα πρωί πρωί η Π.Υ. που ειδοποιήθηκε και η υπηρεσία πρασίνου του δήμου Ραφήνας-Πικερμίου το απομάκρυνε απ’ το σημείο.
Έτσι τέλειωσε επιτέλους η θλιβερή ιστορία του ξερού από καιρό πεύκου.





