Με τη αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού ξεκίνησε και ολοκλήρωσε τις εργασίες του το Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα «Θεσσαλία : Η κεραμική από τον 7ο π.Χ. αιώνα μέχρι σήμερα, Πολιτισμός – Ιστορία», που πραγματοποιήθηκε στην Αγριά του Βόλου σε δύο ημερίδες ακαδημαϊκών εργασιών.
Την έναρξη του Συνεδρίου χαιρέτησαν η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Ζέττα Μακρή και η Αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας Άννα Μαρία Παπαδημητρίου και τίμησαν με την εκπροσώπηση και τη διοργανωτική αρωγή τους η Περιφέρεια Θεσσαλίας, ο Δήμος Βόλου, η Μαγνήτων Κιβωτός της Ιεράς Μητρόπολης Δημητριάδος και Αλμυρού, το Επιμελητήριο Μαγνησίας, η Ομοσπονδία Ε.Β.Ε.Μ. Μαγνησίας και ο Σύνδεσμος Αγγειοπλαστών – Κεραμιστών Μαγνησίας.
Συντονίστρια των συνεδριακών ημερίδων ήταν η δημοσιογράφος Βάσω Κυριαζή και στο βήμα των ομιλητών συμμετείχαν οι:
–Λεωνίδας Χατζηαγγελάκης – Αρχαιολόγος, Επίτιμος Έφορος Αρχαιοτήτων του Υπουργείου Πολιτισμού, Θέμα: «Η προϊστορική κεραμική στην Θεσσαλία»
–Αργυρούλα Δουλγέρη-Ιντζεσίλογλου – Δρ Αρχαιολόγος, Επίτιμη Προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Μαγνησίας, Θέμα: «Η κεραμική των Φερών μέσα στο πλαίσιο της Θεσσαλικής κεραμικής. Από τους πρωτογεωμετρικούς / γεωμετρικούς έως τους ρωμαϊκούς αυτοκρατορικούς χρόνους ( 10ος αι. π.Χ – 3ος αι. μ.Χ.)»
–Άσπα Ντίνα – Αρχαιολόγος, Επίτιμη Προϊσταμένη 7ης Εφορίας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων, Θέμα: «Η κεραμική από την παλαιοχριστιανική πόλη των Φθιώτιδων Θηβών»
–Βαγγέλης Ανετόπουλος – Καλλιτέχνης Αγγειοπλάστης – Συγγραφέας – Πρόεδρος Διεθνούς Κέντρου Κεραμικής Οικ. Βασ Ανετόπουλου και πρόεδρος της Ακαδημίας Αρχαίας & Σύγχρονης Ελληνικής Κεραμικής, Θέμα: «Η κεραμική στην Θεσσαλία από την απελευθέρωση 1881 μέχρι σήμερα»
–Αικατερίνη Πολυμέρου – Καμιλάκη, Δρ. Λαογράφος, Ομότιμη Ερευνήτρια-τ. Διευθύντρια του Κέντρου Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών, Θέμα: «Η κεραμική στο πλαίσιο της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς»
–Ευάγγελος Ανδρέου – Ποιητής, Αισθητικός της Τέχνης, πρ. Καθηγητής της Ιστορίας της Νεοελληνικής Γραμματολογίας στην Ανωτέρα Σχολή Δραματικής Τέχνης του Εθνικού Ωδείου Αθηνών, Θέμα: «Θέματα αγγειοπλαστικής στη ζωγραφική του Αγήνορα Αστεριάδη»
–Θεόδωρος Παπαγιάννης – Γλύπτης , Ομότιμος Καθηγητής της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών , δημιουργός του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Ιωαννίνων, Θέμα: «Παίζοντας με τον πηλό»
–Ιωάννης Ζιώγας – Ζωγράφος, Καθηγητής του Τμήματος Εικαστικών Εφαρμοσμένων Τεχνών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Θέμα: «Η κεραμική και ο ρόλος της στην διαμόρφωση της ταυτότητας και της ενδυνάμωσης των σύγχρονων τοπικών κοινοτήτων»
–Φανή Καλοκαιρινού – Επιστημονική Διευθύντρια του Λαογραφικού & Ιστορικού Μουσείου Λάρισας – Γιώργος Λένα Γουργιώτη, Θέμα: «Τα ιστορικά πιάτα της Ελληνικής Επανάστασης – Φιλελληνικά και Συριανά: Από τις Συλλογές του Λαογραφικού Ιστορικού Μουσείου Λάρισας»
–Θεόδωρος Παλιούγκας – Δρ Αρχαιολόγος, του Κέντρου Ερεύνης της Αρχαιότητος της Ακαδημίας Αθηνών, Θέμα: «Κεραμική από την αρχαία Λάρισα»
–Δημήτρης Παλαιοθόδωρος – Αναπλ. Καθηγητής της Κλασικής Αρχαιολογίας στο Τμήμα Ιστορίας , Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Θέμα: «Οι εισαγωγές κεραμικής από την Νότια Ελλάδα στην Θεσσαλία κατά την Αρχαϊκή και Κλασική περίοδο»
–Δημήτρης Καραγκούνης – Αρχιτέκτων , Επίτιμος Προϊστάμενος Τμήματος Αρχαιολογικών Έργων και Μελετών της της Εφορείας Αρχαιοτήτων Μαγνησίας, Θέμα: «Αρχαίο θέατρο Λάρισας… Η αποκάλυψη και αποκατάσταση ενός εμβληματικού μνημείου»
–Μαρία Σπανού – Ιστορική Ερευνήτρια – Διευθύντρια Λυκείου Ελληνίδων Βόλου, Θέμα: «Ο ελαιώνας του Πηλίου : η συμβολή της κεραμικής στην αποθήκευση του λαδιού»
–Κωνσταντίνος Σπανός – Εκδότης του Θεσσαλικού Ημερολογίου, Θέμα: «Παραγωγές και φόροι στο Πήλιο τον 16ο αιώνα»
–Έλσα Νικολάου – Αρχαιολόγος, Θέμα: «Διακοσμημένη κεραμική ελληνιστικών χρόνων από την αρχαία Δημητριάδα : οι ανάγλυφοι σκύφοι».
Στην εσπερίδα της λήξης του Συνεδρίου δόθηκε δεξίωση και προσφέρθηκε στους συνέδρους καλλιτεχνικό κεραμικό ενθύμημα, έργο του Βαγγέλη Ανετόπουλου ενώ η ζωγράφος Αμαλία (Παρασκευοπούλου), εδώρησε τιμητικά στο «Διεθνές Κέντρο Κεραμικής και Σύγχρονης Τέχνης Οικ. Βασ. Ανετόπουλου» κεραμικό έργο τής μεταπτυχιακής καλλιτεχνικής περιόδου της, στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών του Παρισιού.