14.7 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

ΑρχικήΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΕ ΜΕΡΙΚΩΣ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΚΑΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΒΑΡΝΑΒΑ

ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΕ ΜΕΡΙΚΩΣ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΚΑΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΒΑΡΝΑΒΑ

Σχεδόν άμεση χαρακτηρίζουν την ανταπόκριση της Δ/νσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Αττικής οι ενεργοί πολίτες Μαραθώνα και ιδιαιτέρως της δημοτικής ενότητας Βαρνάβα, οι οποίοι έχουν παρέμβει δυναμικά υπέρ λύσης της οδικής ασφάλειας των αγροτικών περιφερειακών δρόμων του Βαρνάβα, που διέρχονται ανάμεσα σε δασώδεις περιοχές.

Ευχαριστούν κατ’ αρχή την ανταπόκριση της περιφέρειας, περιμένουν να δούν το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης των τεχνικών έργων  δεδομένης της επικινδυνότητας της διαδρομής.
Σημειώσουν ωστόσο ότι οι φωτογραφίες σήμανσης που τράβηξε η Περιφέρεια (από πολύ κοντά, δεν αντιπροσωπεύουν την πραγματικότητα του κινδύνου που διατρέχουν οι οδηγοί καθόσον οι περισσότερες είναι κριμένες πίσω από δέντρα και εποχιακή βλάστηση και δεν φαίνονται στο  ορίζοντα ασφαλούς οδήγησης (πόσο μάλλον το βράδυ).

Υπογραμμίζουν να στείλουν κι οι ίδιοι ανάλογες φωτογραφίες ώστε να αποδείξουν τους ισχυρισμούς τους. Όσον αφορά τον στοιχειώδη φωτισμό θα  εξετάσουν το θέμα με το αρμόδιο δασαρχείο Καπανδριτίου. Τελειώνοντας επισημαίνουν ότι πολλές από τις προτάσεις τους δεν απαντήθηκαν. 

Ανεπαρκής οδική σήμανση.

Η εμφανιζόμενη οδική σήμανση έχει τοποθετηθεί προ αμνημονεύτων χρόνων (πέραν της 20ετίας) είναι πλέον παρωχημένη για τα σημερινά δεδομένα.

Παράγοντες που επιβάλλουν την βελτίωσης της οδικής σήμανσης

Ο πληθυσμός του χωριού σχεδόν τριπλασιάστηκε και η κίνηση προς παραλία Βαρνάβα αυξήθηκε. Κατά τους χειμερινούς μήνες με τα χιόνια και τα τοπικά φαινόμενα ομίχλης η επικινδυνότητα είναι ακόμα μεγαλύτερη, δεν φαίνεται τίποτα, ούτε καν οι ξεθωριασμένες λευκές διαγραμμίσεις.

Μετά την εγκληματική (για τους καταγγέλλοντες) επέμβαση της Περιφέρειας το 2014 μέσω εργολάβου και την κατακρεούργηση και αποψίλωση πεύκων και πλάτανων της ρεματιάς Βαρνάβα σε ύψος 15-20 μ (καταστροφή του τοπίου)  η ταχύτητα οδήγησης αυξήθηκε κατακόρυφα και η μέση ωριαία ταχύτητα των οχημάτων από το όριο των 30Χλμ, αυξήθηκε κατ’ εκτίμηση στα 80 Χλμ/ώρα, με παράλληλη αύξηση   επικινδυνότητας για οδηγούς και οχήματα.

Οι παραπάνω παράγοντες επιβάλλουν τον άμεσο εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας της διαδρομής τονισμένες ιδιαίτερα στις κλειστές (χωρίς ορατότητα)  στροφές και με λοιπά στοιχεία σύμφωνα  με τις προτάσεις μας, με σεβασμό στο περιβάλλον του τοπίου.

 

Σετικά άρθρα
Creative People

Τελευταία Νέα