18.6 C
Athens
Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024

ΑρχικήΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣπύρος Χρυσοφώτης: Το όραμά μου δεν είναι σίγουρα ένα Φαραωνικού τύπου λιμάνι!...

Σπύρος Χρυσοφώτης: Το όραμά μου δεν είναι σίγουρα ένα Φαραωνικού τύπου λιμάνι! (αποκλειστική συνέντευξη στην Α. Ραγκούση)

Με δεδομένο ότι από χρόνια η σχέση μεταξύ διοίκησης Λιμένος και Δήμου δεν υπήρξε ποτέ αρμονική, μετά την ανάδειξη του Κυριάκου Μητσοτάκη στην Πρωθυπουργία, οι πολίτες αδημονούσαν να δουν ποιος θα κρατούσε τα ηνία του ΟΛΡ, με ενδόμυχη ευχή την αποκατάσταση των σχέσεων μεταξύ των δύο φορέων. Απότοκο τούτου η αναφορά, στα διάφορα πηγαδάκια της τοπικής βουλής των κατοίκων, ονομάτων επωνύμων, μεταξύ των οποίων όμως δεν συμπεριλαμβανόταν το, άγνωστο τότε, όνομα του Σπύρου Χρυσοφώτη.

Οπότε όταν τον Οκτώβρη του 2019 ανακοινώθηκε ότι ο κος Χρυσοφώτης ανέλαβε Πρόεδρος του Δ.Σ. του οργανισμού, ήταν μεγάλη έκπληξη για την πλειοψηφία της τοπικής κοινωνίας ιδίως της Ραφήνας.

Ο Σπύρος Χρυσοφώτης διακεκριμένος μάχιμος δικηγόρος, παρότι κάτοικος Ντραφίου, δεν ήταν μόνο άγνωστος στους συνδημότες του – γνωστός ωστόσο στον πρωταγωνιστή του δήμου Ευάγγελο Μπουρνούς – αλλά κι ο ίδιος γνώριζε ελάχιστα για την περιοχή, ιδίως τη Ραφήνα κι ούτε διέθετε προσωπική άποψη για τα τεκταινόμενα στο δήμο.

Ουσιαστικά ο κος Χρυσοφώτης ανέλαβε Πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας με μόνο εφόδιο την τεράστια διοικητική εμπειρία του και τις εξαιρετικές επιδόσεις στις θέσεις ευθύνης που έχει αναλάβει και κατέχει, μεταξύ των οποίων και σε σχέση με την Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Έτσι ο κος Χρυσοφώτης με άλλα δεδομένα ξεκίνησε κι άλλα διαπίστωσε όσο γινόταν γνώστης προβλημάτων, αλλά και ανθρώπων και χαρακτήρων. Άνθρωπος με αξίες βαθιά ριζωμένες στη συνείδησή του, θέλησε ν’ απαντήσει με κάθε ειλικρίνεια στις ερωτήσεις που δημιουργήθηκαν στην τοπική κοινωνία από την αλλαγή στάσης του σε διάφορα ζητήματα αρμοδιότητάς του.

Έχουμε λοιπόν την χαρά και την τιμή να σας παρουσιάσουμε την αποκλειστική συνέντευξη που μας παραχώρησε, απαντώντας διεξοδικά σ’ όλες τις ερωτήσεις που του απευθύναμε:

  1. Πόσο καλά ξέρατε κε Χρυσοφώτη την τοπική κοινωνία της Ραφήνας; Γνωρίζατε την διαχρονική «διαμάχη» μεταξύ Λιμένος και Δήμου, όταν αναλάβατε τη θέση του προέδρου της ΟΛΡ Α.Ε.;

Κατ’ αρχάς κ. Ραγκούση θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την ευκαιρία που μου δίδετε να επικοινωνήσω με τους πολίτες μέσα από την πραγματικά αδέσμευτη ιστοσελίδα του kirkinews.

Είναι αλήθεια ότι αν και κάτοικος του Δήμου ελάχιστα γνώριζα  για τα πρόσωπα που ασχολούνται με την Τοπική Αυτοδιοίκηση στο Δήμο Ραφήνας – Πικερμίου. Είμαι μάχιμος Δικηγόρος και διατηρώ Δικηγορικό Γραφείο στο οποίο απασχολούμαι πολλές ώρες ημερησίως. Ξυπνώ νωρίς το πρωΐ και καταλήγω στο σπίτι, λόγω και των αποστάσεων, μετά τις 22:00 το βράδυ, συνεπώς ήταν αδύνατον να παρακολουθώ στενά τα τεκταινόμενα σε τοπικό επίπεδο. Βεβαίως όμως, ως κάτοικος της περιοχής του Ντραφίου, γνωρίζω καλά και βιώνω τα προβλήματα και την καθημερινότητα των συνδημοτών μου. Η πλειοψηφία των κατοίκων του Ντραφίου και της Διώνης είναι άνθρωποι στο δικό μου «μότο» ζωής, ζουν στη περιοχή, όμως η έντονη επαγγελματική δραστηριότητα δεν τους επιτρέπει στενή επαφή σε καθημερινή βάση με την τοπική κοινωνία. Από την ανάληψη των καθηκόντων μου βέβαια και εντεύθεν, η επαφή μου είναι στενή με την τοπική κοινωνία και τα δρώμενα, ειδικά με την Ραφήνα όπου περνώ αρκετά πρωϊνά και απογεύματα.

Ο Δήμος και ο ΟΛΡ είναι δύο διακριτοί θεσμοί, με διαφορετική αφετηρία και στόχευση. Το αποτέλεσμα όμως πρέπει να είναι ταυτόσημο και δεν θα πρέπει να είναι άλλο από την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος.

Είναι μια σχέση που έχει τις διακυμάνσεις της και εξαρτάται κυρίως από τα πρόσωπα που εκπροσωπούν αμφότερους τους θεσμούς. Εκτιμώ, ότι όσοι έχουμε την τύχη να ασκούμε διοίκηση έχουμε χρέος να προτάσσουμε το κοινό καλό, την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών και των επισκεπτών της περιοχής μας και να εργαζόμαστε άοκνα για το σκοπό αυτό αφήνοντας στην άκρη την μικροπολιτική, την δημαγωγία και τον λαϊκισμό. Φρονώ ότι σε ό,τι με αφορά διατυπώνω τις απόψεις μου κρυστάλλινα και χωρίς μικροπολιτικές βλέψεις.

  1. Ποιο είναι το όραμά σας για το δεύτερο σε επιβατική κίνηση λιμάνι;

Το όραμά μου δεν είναι σίγουρα ένα Φαραωνικού τύπου λιμάνι. Αυτό άλλωστε θα ήταν ανέφικτο τεχνικά και πραγματικά. Δουλεύουμε και έχουμε ολοκληρώσει ένα master plan με στόχευση ένα ασφαλές, και με σύγχρονες υποδομές λιμάνι, το οποίο θα συμπληρώνεται από μια μικρή μαρίνα ιδιωτικών σκαφών. Ένα λιμάνι που θα σέβεται το περιβάλλον, την εκβολή του Μεγάλου Ρέματος και οι χρήστες του θα έχουν εύκολη πρόσβαση. Τόσο εγώ, όσο και η κ. Γκικάκη δουλεύουμε σε αυτή τη κατεύθυνση και μετά λόγου γνώσεως μπορώ να σας πω για πρώτη φορά ότι είμαστε σε πολύ καλό δρόμο. Είναι επίσης ιδιαίτερα ελπιδοφόρο ότι η Ραφήνα μας εντάσσεται επιτέλους στο δίκτυο του Προαστιακού Σιδηροδρόμου, καθώς και στην επέκταση της Αττικής οδού. Μετά από αλλεπάλληλες παλινωδίες της προηγούμενης κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, επιτέλους γίνεται πράξη ένα έργο που θα διευκολύνει την καθημερινότητα των συμπολιτών μας και την ανάπτυξη του λιμανιού. Η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, αντίθετα με τις πολιτικές κωλοτούμπες, τις αυταπάτες, τον διχασμό και την ανευθυνότητα των παρελθόντων ετών του Αλέξη Τσίπρα, απαντά με έργα και σχεδιάζει το μέλλον αυτού του τόπου με υπευθυνότητα απέναντι στο πολίτη και τον άνθρωπο. Η σύνδεση της πόλης και του λιμανιού μας με το δίκτυο του Προαστιακού Σιδηροδρόμου και εν γένει το δίκτυο των μέσων σταθερής τροχιάς της πρωτεύουσας, θα αποφορτίσει τον κυκλοφοριακό όγκο, θα δώσει ανάσα στην καθημερινότητα των συμπολιτών μας και ανάπτυξη στο λιμάνι μας. Με την ιδιότητα του Προέδρου της ΟΛΡ ΑΕ, αλλά και του δημότη θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον πρωθυπουργό μας Κυριάκο Μητσοτάκη, αλλά και στον Υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή γι’ αυτή την στρατηγική επιλογή.

Για πρώτη φόρα επίσης στο λιμάνι της Ραφήνας ξεκινά τις προσεχείς ημέρες ένα έργο για την ανάπλαση και την αισθητική αναβάθμιση των όψεων των καταστημάτων του λιμένα, το οποίο φρονώ ότι θα συμβάλλει στην αναβάθμιση όχι μόνο του λιμανιού, αλλά ευρύτερα της περιοχής. Η σημερινή κατάσταση δεν μπορεί να διαιωνιστεί και γι’ αυτό, με τις μικρές μας δυνάμεις, προχωράμε μπροστά σε ένα έργο πνοής για τον τόπο που θα έχει άμεσα αποτελέσματα στην τοπική οικονομία.

  1. Πείτε μας για τη συνεργασία σας με τον δήμαρχο Ρ-Π τον πρώτο καιρό ανάληψης των καθηκόντων σας και που «σκόνταψε» για να φτάσουμε στην σημερινή κατάσταση μηνύσεών σας εναντίον πρακτικών της δημοτικής αρχής Μπουρνούς;

Είναι γνωστό ότι υπήρξα ψηφοφόρος του σημερινού Δημάρχου, τόσο κατά την δυαρχία, όσο και στην κατά μόνας υποψηφιότητά του. Ξεκίνησα ειλικρινά με τις καλύτερες προθέσεις για συνεργασία με την παρούσα δημοτική αρχή.

Ξαφνικά, λίγο μετά την ανάληψη των καθηκόντων μας στην διοίκηση του Οργανισμού και πραγματικά χωρίς κανέναν απολύτως λόγο, ξεκίνησαν αήθεις επιθέσεις  κατά της νυν διοίκησης του Οργανισμού, από συγκεκριμένα πρόσωπα του περιβάλλοντος και της Δημοτικής Παράταξης του Δημάρχου, κατά βάση, με συγκεκριμένη κομματική ταυτότητα. Προφανώς, στη  μικρότητά τους, θεωρούσαν ότι κάνουν αντιπολίτευση στη κυβέρνηση και υπηρετούν δια του τρόπου αυτού το κομματικό τους ακροατήριο, το οποίο ευτυχώς για τη χώρα βαίνει μάλιστα συνεχώς μειούμενο. Ο αυριανισμός και οι εκ μεταγραφής στο ΣΥΡΙΖΑ εκπρόσωποί του,  ετέθησαν οριστικά στο χρονοντούλαμπο της ιστορίας. Τους αγνοώ και δεν πρόκειται ποτέ να απαντήσω ευτελίζοντας τον δημόσιο λόγο και διάλογο στη πόλη μας.

Ούτε φυσικά θα αντικαταστήσω την ουσία με την επικοινωνία. Οι καθημερινές φωτογραφήσεις με «Άγιους Βασίληδες» που μοιράζουν τάμπλετ, δώρα, συμμετέχουν σε κοινωνικές εκδηλώσεις επωνύμων κυριών ντυμένοι στα λευκά ή στα μαύρα και παίζουν στα τοπικά ΜΜΕ και στις σελίδες του facebook δεν συνάδουν ούτε με την αισθητική μου, ούτε με τις αντιλήψεις μου για την δημόσια ζωή.

Όπως γνωρίζετε, μετά από απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου (δια της υπ’ αριθ. 10/21-4-2021 συνεδρίασης διά περιφοράς του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου, Θέμα 1ο) πεζοδρομήθηκε τμήμα της οδού Β. Παύλου και προεκλήθη κυκλοφοριακό χάος στην πόλη και το λιμάνι. Χάος το οποίο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης μπορούσε να κοστίσει ανθρώπινες ζωές. Η απόφαση αυτή του Δημοτικού Συμβουλίου ήτο παράνομη για λόγους που ήδη είναι γνωστοί, όπως μάλιστα επισημαίνει και η αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής με το με αρ. πρωτ. 71183/15-06-2021 έγγραφό της.  Επισημαίνω δε, ότι το θέμα της επικινδυνότητας της επίμαχης αποφάσεως του Δημοτικού Συμβουλίου, καθώς και τα θέματα ασφάλειας του λιμένα και προστασίας της ανθρώπινης ζωής, αναδεικνύονται ξεκάθαρα και από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ραφήνας σε έγγραφό του που απέστειλε προς τον κ. Δήμαρχο (το με αρ. πρωτ. 2132.15-1/1826/20/10-6-2021).

Παρακάλεσα πολλάκις τον κ. Δήμαρχο, κατ’ ιδίαν και δημόσια να ανακαλέσει το μέτρο της παράνομης πεζοδρόμησης, αλλά δυστυχώς οι εκκλήσεις μου δεν εισακούστηκαν. Αναγκάστηκα λοιπόν να προσφύγω στη δικαιοσύνη, όπου εκ του αποτελέσματος δικαιώθηκα. Φρονώ ότι όλοι μαθαίνουμε απ’ τα λάθη μας και δεν θα πρέπει αυτή η ατυχής απόφαση να χαρακτηρίζει τις σχέσεις μας. Κατά τα λοιπά και για να βάλουμε μια τελεία, πρέπει να σημειώσω ότι η θεσμική μου ιδιότητα δεν μου επιτρέπει καμία ανάμιξη με το τρόπο άσκησης εξουσίας από τον κ. Μπουρνούς. Αυτό είναι δουλειά της αντιπολίτευσης του Δήμου, που ελπίζω και εύχομαι για το καλό του τόπου να επιτελεί τον θεσμικό ρόλο της.

Η σχέση μου λοιπόν με τον κ. Δήμαρχο είναι θεσμική και οι επαφές μας είναι αυτές που επιτάσσει ο ρόλος εκάστου. Ξέρετε κ. Ραγκούση, απ’ τη δουλειά μου έχω μάθει να μιλώ με τους πάντες και να ακούω τα πάντα, μιλώ και συνεργάζομαι ακόμη και όταν διαφωνώ. Ο διάλογος είναι η πεμπτουσία της δημοκρατίας και εκ των αρχών της φιλελεύθερης ιδεολογίας την οποία ασπάζομαι από νεαρός ΟΝΝΕΔΙΤΗΣ.

  1. Τι σας έκανε ν’ αλλάξετε την θετική απόφαση του Δ.Σ. για τη διάνοιξη δρόμου προς το Μπλε  Λιμανάκι εντός της χερσαίας ζώνης και να στραφείτε κατά των εργασιών;

Τον Ιούνιο του 2021 ενημερωθήκαμε για πρώτη φορά από τον Δήμο Ραφήνας-Πικερμίου, αρχικώς προφορικά και στη συνέχεια από την Γενική Γραμματεία Υποδομών ΕΥΔΕ ΚΣΣΥ εγγράφως, για την έναρξη εργασιών  του έργου με τίτλο “Αποκατάσταση ζημιών των οδικών υποδομών και των συνοδών τους υδραυλικών έργων του Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου, Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής, που επλήγη από την φυσική καταστροφή της 23ης Ιουλίου 2018 ”, που επρόκειτο να κατασκευαστεί στην περιοχή της Ραφήνας και μάλιστα ότι τμήματα του έργου επρόκειτο να κατασκευαστούν και εντός της  χερσαίας ζώνης λιμένα Ραφήνας . Συνεπώς, η ΟΛΡ ΑΕ ενημερώθηκε στην φάση όπου είχε ήδη εκπονηθεί, οριστικοποιηθεί και εγκριθεί η μελέτη, είχε ήδη υπογραφεί η προγραμματική σύμβαση μεταξύ του Υπουργείου Υποδομών και του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου, είχε ήδη δημοπρατηθεί το έργο και είχε ήδη υπογραφεί η εργολαβική σύμβαση του έργου με την εταιρεία ΙΝΤΡΑΚAT.

Κατόπιν των ανωτέρω, η ΟΛΡ ΑΕ βρέθηκε προ εκπλήξεως και προ τετελεσμένων γεγονότων, αφού η διαδικασία που θα έπρεπε να είχε ακολουθηθεί, είναι ότι ο φορέας διαχείρισης της περιοχής του έργου έπρεπε να είχε γνωμοδοτήσει στη φάση εκπόνησης των μελετών, ήτοι στην προκειμένη περίπτωση η ΟΛΡ ΑΕ ως διαχειριστής της χερσαίας ζώνης λιμένα Ραφήνας, να γνωμοδοτήσει για τις μελέτες που γίνονται στην περιοχή δικαιοδοσίας της προκειμένου να ληφθούν υπόψη τυχόν έργα που προβλέπονται στο Master Plan του λιμένα ή άλλες ενέργειες ή στρατηγικές που προβλέπονται από τον φορέα για την περιοχή αρμοδιότητάς του. Αντίθετα, η ΟΛΡ ΑΕ ειδοποιήθηκε μετά και την ανάδειξη της αναδόχου εργολήπτριας εταιρείας χωρίς ουδέποτε να γνωμοδοτήσει ή να πληροφορηθεί για το εν θέματι έργο μέχρι και την 11η.6.2021.

Στη συνέχεια και κατόπιν σχετικής εισήγησης της Τεχνικής Υπηρεσίας της ΟΛΡ ΑΕ για το εν θέματι έργο, το Δ.Σ. της ΟΛΡ ΑΕ, γνωμοδότησε θετικά επί των έργων που επρόκειτο να κατασκευαστούν εντός της Χ.Ζ.Λ.Ρ. υπό τις προϋποθέσεις που αναφέρονται στην εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας και στο Αποφατικό του Πρακτικού του Διοικητικού μας Συμβουλίου, το οποίο απεστάλη στο Υπουργείο Ναυτιλίας για έγκριση των έργων εντός Χ.Ζ.Λ.Ρ. (σύμφωνα με το άρθρο 46 του Ν.4150/2013, όπως αυτό αντικαταστάθηκε από το άρθρο 41 του Ν.4256/2014) και κοινοποιήθηκε στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Υποδομών, στην εργολήπτρια εταιρεία ΙΝΤΡΑΚΑΤ, καθώς και στον Δήμο Ραφήνας-Πικερμίου, προκειμένου να λάβουν γνώση των προϋποθέσεων και δικών τους ενεργειών.

Έκτοτε, δεν λάβαμε καμία απάντηση από τους ανωτέρω φορείς αλλά και καμία έγκριση δεν έχει σταλεί έως σήμερα στην υπηρεσία μας από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Στο δια ταύτα λοιπόν κ. Ραγκούση, το έργο δεν είναι δυνατόν να εκτελεστεί εντός της χερσαίας ζώνης καθ’ ότι δεν υπάρχουν οι εκ του νόμου εγκρίσεις. Αυτός είναι και ο λόγος που διεκόπησαν οι εργασίες, ενώ και εμείς με τους τεχνικούς μας συμβούλους και τον μέτοχο, είμαστε σε επαφή με τους εμπλεκόμενους φορείς, προκειμένου να βρεθεί η κατά το δυνατόν καλύτερη λύση για την συνέχισή του, με γνώμονα πρωτίστως την προστασία της ανθρώπινης ζωής και του περιβάλλοντος.

  1. Λίγες μέρες πριν το Δ.Σ. του οργανισμού κατά πλειοψηφία αποφάσισε την  παραχώρηση παραλιών στο δήμο, με τη δημοτική αρχή Μπουρνούς να πανηγυρίζει και την παραχώρηση του Αγίου Νικολάου, η μη παραχώρηση του οποίου προ καιρού αποτέλεσε αντικείμενο έντονων αντιπαραθέσεων μεταξύ των δύο θεσμών.  Προς τι η όλη φασαρία αν τελικά παραχωρήθηκε κι ο ναΐσκος;

Αγαπητή κυρία Ραγκούση, ας μην αφήνουμε να μας παρασύρουν οι σειρήνες του λαϊκισμού και της δημαγωγίας.

Κανένας ναΐσκος δεν παραχωρήθηκε και πουθενά. Το ιερό παρεκκλήσιο του Αγίου Νικολάου ανήκει όπως κάθε ναός στην Εκκλησία (ν. 590/1977  «Περί καταστατικού χάρτου της Εκκλησίας της Ελλάδος και προϊσχύσας α.ν. 2200/1940). Συνεπώς δεν τίθεται θέμα παραχώρησης από την ΟΛΡ ΑΕ προς οποιονδήποτε φορέα και ειδικότερα τον Δήμο Ραφήνας – Πικερμίου γιατί πολύ απλά το παρεκκλήσιο δεν ανήκει στην ΟΛΡ ΑΕ αλλά στην Εκκλησία μας, με τους εκπροσώπους της οποίας συνεργαζόμαστε στενά για την ευταξία, καλλωπισμό και καθαριότητα του χώρου. Αυτά είναι καταφανή ψεύδη και πολιτικά πυροτεχνήματα απλά και μόνον για εσωτερική κατανάλωση όσων νομίζουν ότι μπορεί να κοροϊδεύουν το κόσμο. «Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι».

Με την απόφαση του Διοικητικού μας Συμβουλίου εισηγηθήκαμε τον αποχαρακτηρισμό της χερσαίας ζώνης στο κομμάτι που αφορά την πλατεία γύρω από το άγαλμα του Φίλιππου Καββουνίδη, μετά από διαβούλευση με την δημοτική αρχή. Παραμένουν χαρακτηρισμένα ως χερσαία ζώνη το πλακόστρωτο κομμάτι γύρω από τον Ναό και οι δύο είσοδοι προς αυτόν με σκοπό η ΟΛΡ ΑΕ να έχει την εποπτεία και συντήρηση των πρανών που καταλήγουν στο λιμάνι όπου πρόσφατα εκτελέσαμε τεχνικό έργο συγκράτησης (των πρανών) από χρήματα του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου μας.

Επίσης, όπως και με την προηγούμενη απόφαση του Διοικητικού μας Συμβουλίου, εισηγούμαστε εκ νέου τον αποχαρακτηρισμό για την παραλία Μαρίκες και το Κόκκινο Λιμανάκι, το πάρκο Καραμανλή κλπ, τμήματα της χερσαίας ζώνης που δεν εξυπηρετούν λιμενικούς σκοπούς.

Ανεξάρτητα όμως από τον χαρακτήρα ως χερσαία ζώνη ή μη, τόσο οι δύο παραλίες, όσο και το πάρκο Καραμανλή και η πλατεία στον Άγιο Νικόλαο, ποτέ δεν ήταν κλειστές για τους πολίτες. Τουναντίον μάλιστα, με σεβασμό στους πολίτες και στο φυσικό περιβάλλον, ο Οργανισμός κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι πολίτες να απολαμβάνουν με ασφάλεια το μπάνιο τους στις Μαρίκες και το Κόκκινο Λιμανάκι, το περίπατο στον Άγιο Νικόλαο και τα παιδιά το παιχνίδι τους στο πάρκο Καραμανλή.

Δηλώσεις όπως αυτές της τοπικής κομματικής οργάνωσης του ΣΥΡΙΖΑ και του στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ και εκπροσώπου του κ. Δημάρχου «ότι αποδίδονται επιτέλους στους πολίτες ο Άγιος Νικόλαος και οι λοιποί χώροι», μόνον θυμηδία προκαλούν και αποδεικνύουν ότι κάποιοι λειτουργούν με μικροκομματικά κριτήρια χρησιμοποιώντας τον Δήμο Ραφήνας – Πικερμίου.

Σετικά άρθρα
Creative People

Τελευταία Νέα