28.1 C
Athens
Τρίτη, 21 Μαΐου, 2024

ΑρχικήΣΧΟΛΙΑΔΕ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΜΥΓΑ ΑΠ’ ΤΟ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗ ΣΠΑΤΩΝ-ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ

ΔΕ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΜΥΓΑ ΑΠ’ ΤΟ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗ ΣΠΑΤΩΝ-ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ

Τίποτα δεν αφήνει να του ξεφύγει ο Συμπαραστάτης Δημότη & Επιχείρησης του δήμου Σπάτων-Αρτέμιδας Χρήστος Ποθουλάκης. Δεν ήταν δυνατόν λοιπόν να μην ασχοληθεί με τη περίπτωση μέλους του Δ.Σ. του ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Δήμου Σ–Α (ΝΠΔΔ), ώστε να διερευνηθούν στοιχεία αιτιολόγησης ή μη χαρακτηρισμών περί «κολλητάρια… συμβασιούχους»,  «παρατασιούχους», «απεργιούχους», «ανεργιούχους», με «μπάρμπα στην Κορώνη» και  «νταβατζήδες».

Ενώ παραθέτει ενδιαφέροντα στοιχεία για την προέλευση των προβλημάτων στη Τ.Α. που κατήγγειλαν ενώπιόν του οι πολίτες. 

Ακολουθεί ενδιαφέρον τμήμα της αναφοράς του: 

«Σε συνέχεια του υπ’ αριθ. 1 ανωτέρω σχετικού και λόγω της σοβαρότητας και βαρύτητας των καταγγελλομένων σ’ αυτό (βλ. πλήρη περιγραφή τους στο υπ’ αριθ. 3 ανωτέρω σχετικό), σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο αναφερόμενος εκφραστής τους έχει από 23.3.2017 την ιδιότητα του δημόσιου λειτουργού (βλέπετε υπ’ αριθ. 2 ανωτέρω σχετικό, ως μέλος της διοίκησης Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου του Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος), ο «Συμπαραστάτης» θεωρεί επιβεβλημένη την διαμεσολαβητική παρέμβασή του προκειμένου ο καταγγέλλων (αλλά ενδεχομένως και το ΝΠΔΔ στο Δ.Σ. του οποίου ο ίδιος ανήκει) να παραθέσει τα τυχόν ειδικά στοιχεία που αφορούν τον Δήμο Σπάτων – Αρτέμιδος, δεδομένου ότι η τοποθέτησή του στρέφεται συλλήβδην κατά των συμβασιούχων στους δήμους, άρα και του Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος.  

Παρακαλούμε επίσης τη Δ/νση Διοικητικού του Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος όπως μας γνωρίσει εάν οι οποιεσδήποτε κατηγορίες προσλήψεων προσωπικού στον Δήμο Σ-Α (με προτεραιότητα αυτών στην καθαριότητα) ακολουθούν τις αδιάβλητες διαδικασίες του Ν. 2190/1994 (όπως ισχύει).  

Εξυπακούεται (και σε κάθε περίπτωση επιβάλλεται να διευκρινίζεται), ότι πολλές ρυθμίσεις που προωθούνται με νόμους από την Κεντρική Διοίκηση δεν αφορούν και δεν συνιστούν τεκμήριο αρμοδιότητας των ΟΤΑ (Δήμων), αλλά παρόλα αυτά οι δημότες απευθύνονται και «χρεώνουν» τα πάντα στους Δήμους τους, πράγμα δικαιολογημένο αφού η Τοπική Αυτοδιοίκηση αποτελεί μεν την εγγύτερη σ’ αυτούς Αρχή, η οποία όμως πρέπει να ενισχυθεί με προώθηση της πραγματικής αποκέντρωσης όλων των αρμοδιοτήτων και αντικειμένων που αφορούν ολόκληρο το φάσμα των τοπικών υποθέσεων (κατ’ άρθρο 102 του Συντάγματος).

Ως αποτέλεσμα της θεσμικής έλλειψης στον τομέα της πραγματικής αποκέντρωσης ο «Συμπαραστάτης» έχει καταγράψει το γεγονός της εξάρτησης των ενεργειών (και) του Δήμου Σ-Α από συναρμοδιότητες (και μάλιστα καθοριστικές εκ μέρους του Κράτους – αν και τοπικές υποθέσεις κατά το Σύνταγμα), οπότε στην 1η Έκθεσή του καταγράφοντας τα αποτελέσματα έδειξε ότι :

«Η προέλευση των προβλημάτων που κατήγγειλαν οι δημότες ενώπιον του Συμπαραστάτη, έδειξε πραγματική υπαιτιότητα του Δήμου Σ-Α σε ποσοστό 20,71 %, ενώ σε ποσοστό 41,43 % ευθύνες του Κράτους (και Οργανισμών), σε ποσοστό 15,71 % ευθύνες από παραβατικότητα πολιτών, σε ποσοστό 7,86 % ευθύνες από τον Δήμο και το Κράτος μαζί, σε ποσοστό 9,29 % ευθύνες από τον Δήμο το Κράτος και τον πολίτη μαζί, σε ποσοστό 2,14 % ευθύνες από τον Δήμο και τον πολίτη και τέλος σε ποσοστό 2,86 % ευθύνες από το κράτος και τον πολίτη».

 

Σετικά άρθρα
Creative People

Τελευταία Νέα