22.8 C
Athens
Παρασκευή, 24 Μαΐου, 2024

ΑρχικήΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ«BRANDING – THE CITY OF MARATHON»: ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ

«BRANDING – THE CITY OF MARATHON»: ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ

Μια σπουδαία ημερίδα διοργάνωσε τη Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου το γραφείο γενικού τουρισμού D.G.W. Travel «Timothy’s Family» υπό την αιγίδα των υπουργείων Τουρισμού και Πολιτισμού, καθώς και του Δήμου Μαραθώνα.

Στόχος της ημερίδας ήταν η ανάδειξη των δυνατοτήτων του Μαραθώνα και η στόχευση προσέλκυσης περισσότερων: επενδύσεων, επιχειρήσεων, ανθρώπων που θα εργάζονται στις επιχειρήσεις αυτές, ανθρώπων που θα επιλέξουν την πόλη ως τόπο διαμονής και τουριστών, καθώς στη σημερινή εποχή καθίσταται επιτακτική ανάγκη οι πόλεις να αναζητούν νέους τρόπους να αναπτυχθούν και να γίνουν ανταγωνιστικές, προβάλλοντας κάθε συγκριτικό πλεονέκτημα που ήδη έχουν και τις καθιστούν μοναδικές, αλλά και δημιουργούν για τον σκοπό αυτό. 

Στη ημερίδα παραβρέθηκε ο δημοτικός σύμβουλος Μαραθώνα κ. Σπύρος Λιβαθινός συνοδευόμενος απ’ τους δύο γιους του Μάκη και Σπύρο. Ο κ. Λιβαθινός συνεχάρη τον κύριο Χατζηκωνσταντή όπως και σε όλη την ομάδα για την τόσο επιτυχημένη διοργάνωση τονίζοντας: «τέτοιες πρωτοβουλίες είναι άξιες συγχαρητηρίων, ο Μαραθώνας χρειάζεται όραμα για να πάει μπροστά και στήριξη από όλους μας». 

Σετικά άρθρα
Creative People

Τελευταία Νέα