Τη Δευτέρα 11 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές της Γ΄ Τάξης του Γυμνασίου Δ.Κ. Πεντέλης η γιορτή αποφοίτησής τους με την παράσταση «Γαμπροί της Ευτυχίας» στον προαύλιο χώρο του σχολείου.
Ο Δήμαρχος Πεντέλης Δημήτρης Στεργίου Καψάλης στον χαιρετισμό του έστειλε μηνύματα αισιοδοξίας και ευθύνης για την ελπίδα του τόπου μας, τα παιδιά μας.
Την επιμέλεια των χορευτικών της παράστασης είχε ο χορογράφος και χοροδιδάσκαλος κος Φώτης Μεταξόπουλος.
Την παράσταση παρακολούθησαν επίσης ο Τοπικός Αντιδήμαρχος Δ.Κ. Πεντέλης κος Μιχάλης Κολιός, ο Πρόεδρος της Β΄ Βάθμιας Σχολικής Επιτροπής κος Άγγελος Παλαιοδήμος, ο Δημοτικός Σύμβουλος κος Γιάννης Ζώης και πλήθος κόσμου.





