22.3 C
Athens
Τρίτη, 7 Μαΐου, 2024

ΑρχικήΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΔήμος Λαυρεωτικής: Παροχή υπηρεσιών κοινωνικής φροντίδας και αλληλεγγύης

Δήμος Λαυρεωτικής: Παροχή υπηρεσιών κοινωνικής φροντίδας και αλληλεγγύης

Η κρίση της εξάπλωσης του κορονοϊού θέτει με ταχύ ρυθμό πολλά άτομα σε αδυναμία μετακίνησής τους ακόμη και για τις ζωτικές τους ανάγκες όπως είναι η διατροφή και η υγεία τους.

Είναι επιτακτική ανάγκη, βάσει των συνθηκών, οι δομές μας να συνδράμουν τον κρατικό μηχανισμό υποστηρικτικά στο κοινωνικό σύνολο.

Έτσι δημιουργήσαμε ένα τηλεφωνικό συντονιστικό κέντρο (Call Center) με αριθμό 2299320219, στο ΝΠΔΔ ¨ΚΕΦΑΛΟΣ¨.

Αντικείμενο του έργου του αποτελεί η βοήθεια σε άτομα στο Δήμο Λαυρεωτικής με αδυναμία μετακίνησης προκειμένου να εξασφαλίσουν από το σπίτι τους, την πρόσβαση στα βασικά αγαθά που αφορούν τη διατροφή και την υγεία τους και συντονισμό των εμπλεκόμενων ιδιωτικών φορέων (σούπερ-μάρκετ, παντοπωλείων, φαρμακείων κλπ) με τις ανάγκες που εκφράζονται από τον κάθε πολίτη.

Πληθυσμός – στόχος: α) Hλικιωμένοι άνω των 70 ετών, β) ΑμεΑ χωρίς υποστηρικτικό περιβάλλον, γ) Χρόνιοι πάσχοντες υπό χρόνια θεραπεία για νοσήματα που απειλούνται από τον κορονοϊό (καρδιοπαθείς, πνευμονοπαθείς, διαβητικοί, ανοσοκατασταλμένοι πχ λόγω κακοήθων νόσων, κορτιζόνης κλπ), δ) πολίτες με δικαιολογημένο αίτημα αδυναμίας μετακίνησης.

Ο πολίτης τηλεφωνεί στο call center του Δήμου Λαυρεωτικής και γνωστοποιεί το πρόβλημά του από τις 8.00 π.μ. έως τις 8.00 μ.μ.

Κατόπιν αυτού ο Δήμος είτε

α) θα διαπιστώνει εάν ανήκει στις ευπαθείς ομάδες και ακολούθως θα αξιολογεί τα αιτήματα του πολίτη και τον τρόπο με τον οποίο αυτά θα απαντηθούν κατάλληλα, είτε

β) εάν ο Δήμος διαπιστώνει ότι δεν ανήκει ο πολίτης στις ευπαθείς ομάδες του, θα διερευνά τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να ικανοποιηθεί το αίτημα του.

Ενδεικτικά αναφέρονται ως τρόποι ικανοποίησης οι εξής: 1) επικοινωνία με το κοντινότερο παντοπωλείο-super market, 2) επικοινωνία με το κοντινότερο φαρμακείο για να αποσταλούν τα φάρμακα ή το υγειονομικό υλικό, 3) διεκπεραίωση αιτημάτων τους (παραλαβή αιτήσεων – παράδοση πιστοποιητικών) για τα πάσης φύσεως πιστοποιητικά που εκδίδονται μέσω ΚΕΠ, 4) επικοινωνία με εθελοντές του Δήμου και 5) επικοινωνία με το υποστηρικτικό περιβάλλον του πολίτη για να τον συνδράμει.

Σημαντική σημείωση: Οι πολίτες, αν δεν ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες που βοηθιούνται από το Δήμο, αναλαμβάνουν την εξόφληση των προϊόντων είτε προέρχονται από super market είτε από φαρμακείο με την παράδοση αυτών στην πόρτα τους.

Αντιλαμβανόμαστε όλοι, ότι οι στιγμές είναι κρίσιμες και όλοι μας οφείλουμε να ενεργοποιηθούμε στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό με αλληλεγγύη και αποτελεσματικότητα.

                                   Μείνε σπίτι, είμαστε δίπλα σου!

 

 

 

 

Σετικά άρθρα
Creative People

Τελευταία Νέα