33.4 C
Athens
Τετάρτη, 26 Ιουνίου, 2024

ΑρχικήΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΗ Δ.Σ. της ΟΛΡ Α.Ε. Δ. Γκικάκη τύλιξε σε μια κόλλα χαρτί...

Η Δ.Σ. της ΟΛΡ Α.Ε. Δ. Γκικάκη τύλιξε σε μια κόλλα χαρτί τη δημοτική αρχή Μπουρνούς-Βασιλόπουλου

Κυριολεκτικά σε μια κόλλα χαρτί τύλιξε η Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΡ Α.Ε. την δημοτική αρχή Μπουρνούς-Βασιλόπουλου και τους συνοδοιπόρους της, απ’ την ελάσσονα μειοψηφία (Κάρλος, Αραπκιλή-Βιάδη, Δημητριάδη), με τη δημοσιοποίηση εγγράφου που κοινοποίησε εκτός της δημοτικής αρχής Ρ-Π, σε αρμόδιους επί του θέματος φορείς, για την αιφνίδια και καταχρηστική απόφαση κυκλοφοριακών ρυθμίσεων που ουσιαστικά απέκλεισαν την γρήγορη αποφόρτιση οδικής κυκλοφορίας του λιμένα, ενώ παράλληλα δημιούργησε τεράστιο χάος στον οικιστικό ιστό της Ραφήνας.

Η ενέργεια της κας Γκικάκη κινητοποίησε ντόμινο εξελίξεων (θα αναφερθούμε σ’ αυτές σε άλλο άρθρο) που οδήγησαν στην άνευ όρων υποχώρηση της δημοτικής αρχής, η οποία χτες σε κατεπείγουσα συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, απέσυρε την επίμαχη απόφαση και προβαίνει σε άμεση αποκατάσταση της κανονικότητας, ώστε να προλάβει το κομφούζιο κατά την επιστροφή των ταξιδιωτών του 3ημέρου του Αγίου Πνεύματος.

Στο έγγραφό της η κα Γκικάκη αναφέρει:

«Την περασμένη εβδομάδα γίναμε μάρτυρες υλοποίησης της απόφασης κυκλοφοριακών ρυθμίσεων του Δημοτικού Συμβουλίου χωρίς να υπάρξει εκ μέρους σας στοιχειώδης ενημέρωση περί τούτου. Κατόπιν τηλεφωνικών μας οχλήσεων, προκειμένου να μας αποστείλετε τις απαραίτητες εγκρίσεις και ιστορικό για την λήψη της υμετέρας αποφάσεως που ξεκινήσατε να εφαρμόζετε την περασμένη Δευτέρα, μας διαβιβάσατε μόνο το Απόσπασμα Πρακτικού της υπ’ αριθ. 10/21-4-2021 συνεδρίασης διά περιφοράς του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου, Θέμα 1ο (σχετ. 3) και τη «Μελέτη Πεζοδρόμησης τμήματος της οδού Β. Παύλου στην κοινότητα Ραφήνας και κυκλοφοριακές ρυθμίσεις» (σχετ. 4).

Παρακαλούμε όπως άμεσα μας αποστείλετε τα εξής:

α) Σχετική Απόφαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής

β) Έγκριση από τον Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης της απόφασης του Δ.Σ.

γ) Κοινοποίηση της εν θέματι Απόφασης του υμετέρου Δημοτικού Συβουλίου στις Υπηρεσίες της Τροχαίας ή στις Αστυνομικές Υπηρεσίες που ασκούν καθήκοντα Τροχαίας, και στις αρμόδιες υπηρεσίες της Γ.Γ. Δημοσίων Έργων του ΥΠ.ΥΠΟΜΕΔΙ.

(παρ.2 άρθρο 82 Ν.3463/06, όπως αντικαταστάθηκε με την περίπτ. α’ της παρ.13 του άρθρου 5 του Ν.4623/19 και παρ.1 άρθρο 52 Ν.2696/99, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 9 του άρθρου 48 του Ν. 4313/14)».

Συνεχίζει αποδομώντας αιτίαση του δημάρχου περί ύπαρξης «κυκλοφοριακής μελέτης η οποία περιλαμβάνει ως έξοδο αναχώρησης από τον λιμένα μόνο από την οδό Χρήστου Μάντικα και Ευβοϊκού με σκοπό να οδηγηθούν στην Φλέμινγκ…»

Και παρουσιάζει αδιάσειστα στοιχεία προς ενίσχυση των ισχυρισμών της παρουσιάζοντας τμήματα της πολυσέλιδης κυκλοφοριακής μελέτης του ΟΛΡ, ένα συνυποσχετικό ουσιαστικά μεταξύ δήμου επί θητείας Κεχαγιόγλου και λιμένος, που βρίσκεται σε ισχύ μέχρι σήμερα, όπως ακολουθεί:

  • «Με το σχετικό (1.) διαβιβάσθηκε προς ενημέρωση και διαβούλευση στο Δήμο Ραφήνας Πικερμίου, υπόψη του τότε Δημάρχου κ. Α. Κεχαγιόγλου και του τότε Αντιδημάρχου κ. Πιστικίδη, η μελέτη Κυκλοφοριακής Θεώρησης του Λιμένα Ραφήνας.
  • Κατόπιν παρατηρήσεων επ’ αυτής του Δήμου Ραφήνας, οι οποίες ενσωματώθηκαν στη μελέτη Κυκλοφοριακής Θεώρησης (τροποποίηση Α), ταύτη παρουσιάστηκε στην τελική της μορφή από τους μελετητές του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας, στις 6-9-2010 στα γραφεία του Δήμου Ραφήνας, παρουσία του τότε Δημάρχου Ραφήνας, κ. Κεχαγιόγλου, στελεχών των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου και του ΟΛΡ, και συγκοινωνιολόγου μελετητή από πλευράς Δήμου του κ. Θεοδωρόπουλου και στη συνέχεια κατατέθηκε στο Δήμο Ραφήνας-Πικερμίου.
  • Από την μελέτη Κυκλοφοριακής Θεώρησης, η οποία αποτελεί προϊόν διαβούλευσης και συναντίληψης Οργανισμού Λιμένος, Δήμου Ραφήνας και Κεντρικού Λιμεναρχείου Ραφήνας, προκύπτει ότι το τμήμα της οδού Βασ. Παύλου, το οποίο μη νομίμως πεζοδρομήσατε, είναι κομβικής σημασίας για την εκτόνωση της κυκλοφοριακής κίνησης των αφιξο-αναχωρήσεων του Λιμένα, αλλά και της εσωτερικής κυκλοφοριακής κίνησης εντός αστικού ιστού.
  • Σύμφωνα με την κατά τα άνω εγκεκριμένη κυκλοφοριακή μελέτη του λιμένα, το τμήμα της οδού Αραφηνίδων Αλών από τον ισόπεδο κόμβο Αραφηνίδων Αλών-Ακτής Ανδρέα Παπανδρέου (ύψος ξενοδοχείου ΑΥΡΑ) έως το τέλος της Αραφηνίδων Αλών (οδός Βασιλέως Παύλου), είναι δυο κατευθύνσεων με μια λωρίδα ανά κατέυθυνση και με τις κινήσεις επί του οδικού τμήματος να έχουν προτεραιότητα, εκτός από τις κινήσεις στον ισόπεδο Αραφηνίδων Αλών – Ακτής Ανδρέα Παπανδρέου (έμπροσθεν Λιμεναρχείου), όπου προτεραιότητα έχουν όσοι έρχονται από την Ακτή Ανδρέα Παπανδρέου. Επιπλέον, στις περιγραφόμενες διαδρομές αναχώρησης από το λιμάνι (26 στο σύνολό τους) οι τέσσερις από αυτές αφορούν διαδρομές που περιλαμβάνουν την οδό Ακτή Ανδρέα Παπανδρέου (έμπροσθεν ΟΛΡ-ΚΛΡ) με στροφή είτε δεξιά στην Βασιλέως Παύλου είτε αριστερά στην Αραφηνίδων Αλών.
  • Το ποσοστό του κυκλαφοριακού φόρτου που παραλαμβάνουν οι διαδρομές που ξεκινούν από το λιμένα, συνεχίζουν επί της οδού Ακτή Ανδρεά Παπανδρέου (έμπροσθεν ΟΛΡ – ΚΛΡ) με στροφή δεξιά επί της οδού Βασιλέως Παύλου, αγγίζει το 27,1% ενώ συνολικά η οδός Ακτή Ανδρέα Παπανδρέου παραλαμβάνει το 42% του συνολικού φόρτου του λιμένα. Γίνεται μνεία ότι τα ποσοστά αυτά μετρήθηκαν από τους μελετητές (και του υμετέρου) με την τοποθέτηση ειδικών μηχανημάτων μέτρησης της κίνησης με ακρίβεια εκατοστού».

Κι ο καταγγελτικός λόγος της κας Γκικάκη επιμένει:

«Μετά την χωρίς καμία προειδοποίηση εφαρμογή των κυκλοφοριακών σας ρυθμίσεων που περιλαμβάνουν την πεζοδρόμηση τμήματος της οδού Βασιλέως Παύλου και κατ’ ουσία της ολοκληρωτικής διακοπής κυκλοφορίας, καθ’ ότι έχετε τοποθετήσει στοιχεία μόνιμης φύσεως (New Jersey  από μπετόν), έχουν διακοπεί οριστικά για εμάς τέσσερις διαδρομές οι οποίες περιγράφονται αναλυτικά στην εγκεκριμένη κυκλοφοριακή μελέτη του λιμένα και η οποία ισχύει μέχρι σήμερα, με αποτέλεσμα όλα τα οχήματα να οδηγούνται σε αποκλειστικά και μόνο έναν κόμβο (ξενοδοχείο ΑΥΡΑ). Πέραν της παρακώλυσης της συγκοινωνίας που έχετε αυτή τη στιγμή δημιουργήσει, τίθενται θέματα ασφάλειας του λιμένα αλλά και της ανθρώπινης ζωής, όπως σας έχει ήδη επισημάνει και το ΚΛ Ραφήνας με το με αρ. πρωτ. 2132.15-1/1826/20/10-6-2021 έγγραφό του προς υμάς».

Η κα Γκικάκη κρούει τον κώδωνα του κινδύνου κλείνοντας, ουσιαστικά προειδοποιώντας τον δήμαρχο ως αποκλειστικά υπεύθυνο για όποιο απευκταίο «ατύχημα» ακόμα και ζωής τον ίζοντας:

«Παρακαλούμε όπως, μετά και από το χτεσινό χάος με την άφιξη μόλις 2 πλοίων στον λιμένα Ραφήνας και την κίνηση των οχημάτων να ξεκινά από την μπουκαπόρτα των πλοίων, με τα οχήματα να βρίσκονται κολλημένα στην κίνηση εντός του λιμένα με μια και μόνο έξοδο διαφυγής, αποκαταστήσετε ΑΜΕΣΑ και χωρίς χρονοτριβή την κυκλοφορία στην οδό Βασιλέως Παύλου, όπως λάμβανε χώρα επί δεκαετίες, προκειμένου να επανέλθει η ομαλή ροή κυκλοφορίας των οχημάτων και να μην υπάρξουν ατυχήματα αλλά και απώλεια ζωής στον λιμένα εξαιτίας της αδυναμίας έγκαιρης διαφυγής των οχημάτων από την πόλη ή άλλου τυχηρού γεγονότος, όπως στο πρόσφατο παρελθόν βιώσαμε σε τούτο τον τόπο.

            Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση στην οποία κοινοποείται το παρόν παρακαλούμε όπως άμεσα μας επιβεβαιώσει την έκδοση ή μη έγκρισης της εν λόγω Απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου (Σχετικό 3 & 4).

Αναμένουμε για τις άμεσες ενέργειές σας».

 

Σετικά άρθρα
Creative People

Τελευταία Νέα