Διαλέξαμε αυτή την εικόνα του ουρανού για ν’ αποχαιρετήσουμε το 2017, παραλληλίζοντας τη δύση του ήλιου με τη λάμψη του να χάνεται σιγά-σιγά, με το χρόνο που φεύγει και το νέο χρόνο να έρχεται με σκούτερ το συννεφάκι, σ’ ένα ούτως ή άλλως συννεφιασμένο ουρανό, όπως η οικονομική λιτότητα που πλήττει την πατρίδα μας.
Ευχή μας η Νέα Χρονιά 2018, παρά τα δυσάρεστα μηνύματα για νέες επιβαρύνσεις, να φέρει μια πνοή αισιοδοξίας ότι η Ελλάδα μπορεί επιτέλους να ζήσει χωρίς το «όλοι μαζί μπορούμε», τα συσσίτια, τα κοινωνικά παντοπωλεία κλπ. Επιτέλους αυτή η χώρα αξίζει κάτι περισσότερο απ’ όλα αυτά, μετά τόσα χρόνια λιτότητας!





