Ως φαίνεται η ιερά βίβλος του κανονισμού λειτουργίας των διαδικασιών του Δημοτικού Συμβουλίου, μπορεί ν’ ακολουθείται κατά γράμμα απ’ τον πρόεδρο του Δ.Σ. Ραφήνας-Πικερμίου, κατόπιν παροτρύνσεων βεβαίως-βεβαίως, ωστόσο εξαντλείται μόνο στο χρόνο ομιλίας, στο ποιος δικαιούται να ομιλεί ή όχι και στις απουσίες (αλήθεια τι απέφερε η καταγγελτική προσφυγή του προέδρου στην Αποκεντρωμένη;).
Όσο αφορά βέβαια την αναγραφή κατά πως επιβάλλεται των προσκλήσεων για τις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου στην ιστοσελίδα του δήμου, μάλλον αχρείαστη θεωρείται ή εμείς δε βλέπουμε καλά ή δε ψάξαμε καλά την ιστοσελίδα που μάλλον δυσκολονόητη είναι σε σύγκριση με αυτές άλλων δήμων (ίσως επειδή ο δήμος Ρ-Π είναι πιο προχωρημένος απ’ τους υπολοίπους).
Η σημερινή συνεδρίαση λοιπόν, Τρίτη 27 Φεβρουαρίου, είναι η δεύτερη που διαπιστώσαμε ότι δεν έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του δήμου. Κι αν δεν υπάρχουν αναρτημένες και αποφάσεις του Σώματος, τότε…
Αλλά αυτό πρέπει να το ερευνήσουν οι Δημοτικοί Σύμβουλοι, κυρίως της μειοψηφίας που δέχεται πυρά κατά βούληση απ’ τη δημοτική αρχή. Μια δημοτική αρχή που δεν πρέπει να είναι τίμια όπως διατυμπανίζει, αλλά να το αποδεικνύει παντοιοτρόπως.





