15.8 C
Athens
Δευτέρα, 6 Μαΐου, 2024

ΑρχικήΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΕπιτέλους! Ο Λεωνίδας Κουρής παίρνει θέση για την επαπειλούμενη εγκατάσταση ΚΤΕΟ στο...

Επιτέλους! Ο Λεωνίδας Κουρής παίρνει θέση για την επαπειλούμενη εγκατάσταση ΚΤΕΟ στο Πικέρμι

Σημαντική και ουσιαστική η παρέμβαση του π. Νομάρχη αν. Αττικής Λεωνίδα Κουρή, σχετικά με την εγκατάσταση Ι.ΚΤΕΟ Βαρέων Οχημάτων επί της Λ. Μαραθώνος στο Πικέρμι.

Επιτέλους μετά από δυο χρόνια πλήρους αφωνίας των παραγόντων της Δημοτικής Κοινότητας Πικερμίου, αιρετών και μη, σε πλείστες όσες παρεμβάσεις της δημοτικής αρχής Μπουρνούς ακόμα και κατά παράβαση νόμων και εγκυκλίων, ο κος Κουρής αποφάσισε να παρέμβει καταγράφοντας όλα τα αρνητικά στοιχεία της επαπειλούμενης εγκατάστασης ΚΤΕΟ, αλλά και τις μεθόδους που ακολουθεί ο δήμαρχος για να περάσει γρήγορες αποφάσεις, που δυστυχώς με ελαφρά τη καρδία υπερψηφίζονται απ’ τους συμβούλους της πλειοψηφίας και ορισμένους της μειοψηφίας.

Ας ελπίσουμε στην συγκεκριμένη περίπτωση μερίδα δημοτικών συμβούλων της πλειοψηφίας, ιδίως αυτών που έχουν σχετική εξειδίκευση, να καταψηφίσουν το θέμα, για ν’ αποφευχθούν τα χειρότερα για το δήμο Ραφήνας-Πικερμίου, αλλά και τους όμορους δήμους που εξυπηρετούνται συγκοινωνιακά μέσω της Λεωφ. Μαραθώνος.

Ακολουθεί η εμπεριστατωμένη παρέμβαση του κου Κουρή:

Η συνεχής υποβάθμιση του Πικερμίου και η δικαιολογημένη δυσαρέσκεια των συμπολιτών με αναγκάζει να παρέμβω για ένα θέμα, που θα επιβαρύνει περαιτέρω την περιοχή και θα δημιουργήσει σωρεία προβλημάτων και στους κατοίκους και στους διερχόμενους διά της Λ. Μαραθώνος.

Αναφέρομαι στην επιχειρούμενη, διά της τεθλασμένης, εγκατάσταση ΚΤΕΟ στο κέντρο του Πικερμίου (μπροστά στην ELITE), κατά παράβαση της υφιστάμενης νομοθεσίας. Συγκεκριμένα συζητείται, σήμερα και αύριο, στα αρμόδια όργανα του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου μία ”αθώα΄΄, εκ πρώτης όψεως, εισήγηση για απότμηση πεζοδρομίου στη Λ. Μαραθώνος.

Στα ασφυκτικά χρονικά περιθώρια που επιβάλουν οι πρωτοφανείς διαδικασίες εξπρές σημειώνω τα εξής:

  1. Αν και ο τίτλος της εισήγησης αναφέρεται σε ”διαμόρφωση απότμησης πεζοδρομίου” εν τούτοις στη συνέχεια ζητείται η σύμφωνη γνώμη για την ”δημιουργία εισόδου-εξόδου” χωρίς κυκλοφοριακή μελέτη και χωρίς βέβαια την απαιτούμενη έγκριση της αρμόδιας υπηρεσίας, που είναι, σύμφωνα με την νομοθεσία, η Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών Ανατολ. Αττικής της Περιφέρειας.
  2. Στην ίδια εισήγηση γίνεται αναφορά σε κατασκευή από την εταιρεία ”των απαιτούμενων έργων για την απορροή ομβρίων και όλων των υδάτων του πρατηρίου΄΄ που ΄΄θα οδεύουν στο πλησιέστερο αποδέκτη”. Γεννάται το ερώτημα: τι περιλαμβάνεται στα ”όλα τα ύδατα του πρατηρίου”(μήπως και τα ακάθαρτα και επικίνδυνα;) και ποιος είναι ο ΄΄πλησιέστερος αποδέκτης΄΄;
  3. Η ύπαρξη στάσης λεωφορείου και μάλιστα με διαμορφωμένη εσοχή πεζοδρομίου κατά την κατασκευή της Μαραθώνιας Διαδρομής, ακριβώς μπροστά στο συγκεκριμένο οικόπεδο ΣΥΝΙΣΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΤΕΟ σύμφωνα με την παραγρ.5 του άρθρου 34 του νόμου 2963/2001. Η αιτούμενη με την εισήγηση έγκριση απομάκρυνσης της στάσης και μάλιστα χωρίς νέα χωροθέτηση δεν είναι μόνον θέμα της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου όπως αναφέρει η εισήγηση, αλλά στην διαδικασία εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες με ουσιαστικές αρμοδιότητες (Οργανισμός Συγκοινωνιών, Τροχαία κλπ.). Μέχρι τότε ΚΤΕΟ απαγορεύεται να γίνει στη συγκεκριμένη θέση.
  4. Απο το σχέδιο που η εταιρεία κατέθεσε στο Δήμο φαίνεται ότι τα βαρέα οχήματα για να εισέλθουν στην εγκατάσταση θα κινηθούν στην εξωτερική λωρίδα της Λ. Μαραθώνος και κατά την είσοδό τους θα κλείσουν την κίνηση και στις 2 λωρίδες προς Αθήνα και μάλιστα πριν από τα φανάρια που υπάρχουν και η ύπαρξή τους επιμελώς δεν αναφέρεται ούτε στα σχέδια της εταιρείας ούτε και στην εισήγηση της υπηρεσίας αν και βρίσκονται σε απόσταση λίγων μέτρων από το οικόπεδο.
  5. Το κυκλοφοριακό κομφούζιο στη Λ. Μαραθώνος θα οξυνθεί περαιτέρω από την ανάγκη των προερχομένων από την Αθήνα οχημάτων (και θα είναι τα περισσότερα) να κάνουν αναστροφή στο φανάρι της Καλλιτεχνούπολης, όπου η σχετική λωρίδα είναι μικρού μήκους για εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό οχημάτων. Και βέβαιο εξεταστέο αν μπορούν να κάνουν αναστροφή νταλίκες στο συγκεκριμένο φανάρι.
  6. Αν μάλιστα προχωρήσει και η φημολογούμενη και μη διαψευδόμενη εγκατάσταση μονάδας ανακύκλωσης υπερτοπικού χαρακτήρα, αφού θα καλύπτει πολλούς Δήμους, στα κτίρια του Οινοποιείου του Συνεταιρισμού (που έχουν αγορασθεί από εμπορικό όμιλο) τότε καταλαβαίνει κανείς την ζοφερή πραγματικότητα που θα βιώνουν οι κάτοικοι κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικά.

Τελευταίο αλλά όχι ύστατο. Η υπηρεσιακή εισήγηση απευθύνεται στο Τοπικό Συμβούλιο Πικερμίου, την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής και το Δημοτικό Συμβούλιο Ραφήνας-Πικερμίου. Αν τα δύο πρώτα συλλογικά όργανα έχουν παρατηρήσεις ή επισημάνσεις ή αρνητικές τοποθετήσεις πως θα εξεταστούν όταν:

-το Τοπικό Συμβούλιο συνεδριάζει τηλεφωνικά σήμερα (1/9) από 17.30 έως 18.30

-η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής συνεδριάζει τηλεφωνικά αύριο (2/9) από 09.00 έως 10.00

-το Δημοτικό Συμβούλιο συνεδριάζει με τηλεδιάσκεψη αύριο (2/9) από 14.00 έως 15.30.

Η μεθόδευση αυτή ευτελίζει τις διαδικασίες και απαξιώνει τον θεσμό της αυτοδιοίκησης στη συνείδηση των πολιτών.

Ελπίζω οι αρμόδιοι να κατανοήσουν το πρόβλημα και ”να ανακρούσουν πρύμναν”, για να χρησιμοποιήσω ναυτικό όρο που είναι και επίκαιρος…..

 

Σετικά άρθρα
Creative People

Τελευταία Νέα