Τρεις άνθρωποι που κτυπήθηκαν απ’ τη πύρινη λαίλαπα, νοσηλεύονται στη 1η Παθολογική κλινική του «Μητέρα». Σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες μας ο Όμιλος Υγεία στον οποίο ανήκει το ΜΗΤΕΡΑ σαν μια κίνηση κοινωνικής ευαισθησίας, να μη πάρει νοσήλια για τους τρεις αυτούς νοσηλευόμενους.
Επί προσθέτως, σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες μας, ο Όμιλος σκέπτεται να μισθώσει ένα ξενοδοχείο για τη φιλοξενία πυροπαθών αστέγων, μέσω χορηγίας στους καθ’ ύλη υπεύθυνους τους Κράτους.
Η ιδιωτική πρωτοβουλία στο πλευρό των πυροπαθών!





