Θωρακίζεται ο δήμος Ραφήνας-Πικερμίου απέναντι στις καταρρακτώδεις βροχές καθαρίζοντας σε βάθος τα φρεάτια ομβρίων υδάτων, μετά από σχετική εργολαβία.
Κι όχι μόνο επιφανειακά αλλά και αποστειρώνοντάς τα. Την χαρακτηριστική πινελιά όμως έβαλε ο καθ’ ύλη αντιδήμαρχος Αντώνης Παλπατζής, με την ολόλευκη υπογραφή του πάνω στις σχάρες.
Ναι – ναι μην εκπλήσσεστε! Η ‘‘τσαχπινιά’’ του Αντώνη είναι το βάσιμο – απολύμανση των σχαρών με ειδικό ασβεστούχο διάλυμα, που έβαψε κάτασπρες τις σχάρες. Εύγε και εις ανώτερα!





